Поповнюйте онлайн без комісії

Сплачуйте за мобільний зв'язок та Домашній Київстар за допомогою ПРОСТІР, Visa і MasterCard. Зверніть увагу, що для картки може бути встановлений ліміт на інтернет-платежі. Щоб перевірити цей ліміт, зверніться у банк за номером телефону, що вказаний на зворотній стороні картки.

Інші варіанти поповнення:

За номером 899

Зателефонуйте на короткий номер 899 і, дотримуючись голосових підказок, поповніть рахунок собі або іншому абоненту. Деталі.

Через меню *134#

Надішліть запит *134# та дотримуйтесь інструкцій меню. Оплата тільки з номера Київстар банківською картою. Деталі.

Питання та відповіді

Які види автоплатежів існують?
  • Щомісячний – щомісяця N-ого числа ваш баланс буде поповнено на суму Х (наприклад: 10 числа кожного місяця поповнювати рахунок на 50 гривень).
  • За розкладом – рахунок поповнюється кожних N днів (наприклад, кожних 28 днів).
  • За порогом балансу – користувач встановлює поріг балансу (наприклад, 50 гривень), після досягнення якого спрацьовуватиме автоматичний платіж.
Що потрібно, щоб активувати автоплатіж?
  1. В розділі «Автопоповнення» обрати номер, для якого хочете налаштувати автоплатіж.
  2. Задати параметри автоматичного платежу (тип автоплатежу, суму оплати, дату початку оплат і т.д.).
  3. Вказати реквізити платіжної картки (CVV2-код, термін дії та номер) або вибрати додану раніше картку й ввести CVV2-код.
  4. Натиснути кнопку «Створити».
Картку якого банку я можу використовувати?

Ви можете використовувати картки Visa, Mastercard і НПС ПРОСТІР будь-якого українського банку. Перед тим як активувати автоплатіж, рекомендуємо перевірити термін дії картки, баланс коштів і чи є ліміти на операції в інтернеті.

Можливість поповнювати зарубіжними картками залежить від банка-ємітента та платіжної системи за допомогою якої здійснюється платіж.

Чому деякі види автоплатежів недоступні?

Для різних абонентів можуть бути доступні різні види автоматичних оплат. Наприклад, автопоповнення за порогом балансу доступне тільки для абонентів передплаченого зв’язку, а для абонентів «Домашнього Інтернету» від Київстар доступний один варіант автоплатежу – щомісячний.

В який час спрацьовує автоплатіж?

Автоматичний платіж спрацьовує вранці між 7 і 8 годиною. Ви отримуватимете SMS про поповнення рахунку або листи на вашу електронну адресу.

На що звернути увагу, активуючи автоплатіж «За порогом балансу»?

Підключаючи Автоплатеж «За пором балансу», слід звернути увагу на баланс мобільного рахунку. Якщо він менше суми граничного значення - автоматична оплата не спрацює. Наприклад, якщо під час налаштування Автоплатежу у абонента на рахунку 9 гривень, а порогова сума - 10 гривень, автоматичне поповнення не відбудеться, поки абонент самостійно не поповнить рахунок до 10 гривень.

Чому з мого рахунку зняли 2 гривні?

Будь ласка, зверніть увагу. Щоб перевірити вашу платіжну картку, а також щоб убезпечити автоматичну оплату, Portmone.com заблокує дві суми по 1 грн на вашій картці. Ці кошти не знімаються з картки, а лише блокуються на термін до 30 днів. Банки-емітенти розблоковують кошти автоматично.

Перевiрити баланс на рахунку можна за допомогою USSD-запиту *111#

Довірена особа. Контролюй та поповнюй рахунок своїх близьких. Деталі